Khamis, 24 Mac 2011

proses memBALAS DENDAM

Bismillah...
Salamualaik~

ok.. stop jd 'sweet' kat sini.. mcm mane ganas pun tajuk entri permulaan kne la berbudi-bahasa lagi sopan ye... skrg dh btukar jadi hitam tulisan ini..siap bold lagi..huahaahaa!!
(padahal bukan la ape sgt pun...lebih2 lak.. =_=")

waktu tulis ni...yang ni la :: 2.01 a.m
selalu tidur lambat disebabkan nak buat assignment...projek segala bagai...
minggu2 lepas sy lalui dgn stress tahap petala ke-berape tah..(korang agak2lah)..
kalau sampai warne pun dah tak kenal..oren ckp purple...biru ckp merah.. bukan ke dh kritikal punyer stress tu.. wuish.. berat2..
yela ... dugaan giler bile sume benda buat x jadi.. wifi lak lembab...sampai saki2 mata pandang laptop 24 jam sbb assignment yg markah 10 pnyer pasal..huh! sabo je la...name pon blaja... demi ibu bape ni..semangat sikit!
TEtapi.. kali ni.. tidur lambat sebab dah ter'stuck' dekat blogspot... (sila mengucap bnyk2)
pada awal nye mula on9 bile dh balik dr kelas yakni bersamaan dgn pukul 6.45 ptg td...
duk on9..layan blog je.. rajin sgt blogwalking...
BALAS DENDAM sebab sibuk je minggu2 leps..(miggu ni pun sibuk jugak sebenarnye..presentation berlambak2..macam brg yg jual kat pasar..selonggok 2ringgit2x........peduli ah...sy nak elak stress niii)


bace punye bace.....sampai terlupe esok kne anta assignment thermodynamics.
oh, no!! oh,please!! haha (mengong)
oleh itu sy pun mula lah menyalin balik assignment tersebut.. (eh,eh, please eh.. org dh wat assignment tu pagi td seblum g kelas..sbb kelas kul 11pg hari ni..jd ,sy yg rajin selalu bgun kul 4pg ni.. dh bereh ,settle dh sume... tp, cakar ayam je la pon..makanya haruslah disalin semula..biar cantik2 sket kertas assignmment tu.. nak dpt markah tinggi lagi.. bg wangi.. letak la bedak2..macam korang buat surat cinta dolu2 kale tu)

ketika buat ni..jam pukul 1:: time nie baru habis bace entri2 satu blog ni..utk tahun 2011 ye..
lps ni nak bace yg 2010 lak..... (sy kalau dh bace jgn harap nak berhenti..huhu.. novel 2 inci  pun boleh habis 1mlm je tau..selagi x habis mata ni tahan x tidur..huhu)
~tapi kenapakah bile bace buku utk ulangkaji pelajaran setebal 2 inci jugak ni..mata boleh mengantuk sebaik sahaja m/s per1 diselak??haha~

rase2nye esok, luse, dan tulat...sy x on9..x buke la belog ni...
almaklumlah.. rumah x de internet...harap wifi kat kolej ni je la pon...
hari isnin bru buka..paling awal pun malam ahad..
hari isnin tu pun tah dpt ke x tulis panjang lebaq cmnie ha.. yela.. manusia busy ... minggu dpn la bermulanye minggu stres fasa 2 ku... Senget d' amor betol la...

hehe~ entri kali ni banayak tulisan kan.. panjang berjela2 lak tu.. ni baru betul balas dendam..
ni nak COVER patah perkataan untuk 3 hari x on9 nanti...hehe
oh ye.. follower dah nak cecah 100 kot.. yeay! yeay! huhu
(tapi agak jeles dgn org lain kot.... yela awak blogging lagi lame dr mereka tp...???huhu.. tu la pasal.. dulu malu2 sgt... private je sume.. facebook pon habis sy privatekan...dgn wall2 sekali private... tp skrg dh open dh wall tu... picture je still private..hehe..)
seganla dey!

what ever la... yang penting esok anak ibu nak balik rumah!! nak balik jugak!!
huhu~
dah la boring duk sorg2 ...aish.. muncung dh 4-5 inci.. muke mcm kne tinggal pakwe.. punyelah tension..arrgghhh! (sambil tarik2 rambut)
-ini adalah drama semata2 , segala kekasaran amatlah dikesali-

macam mane lah kawan tu leh 2-3 bulan tahan x balik... hurm.. dulu mase kat Matrikulasi N9 pon... palin koman sebulan mesti balik sekali! WAJIB! huhu

wahhhh~ dah melalut dh ni.. kuar tajuk dah ni .. sampai proses imbas kembali lak.. kalau dibiarkan x cukup 1 page.. kwn2 pun mesti muak nak bace...
sori der~ hehe

saje je.. megenang kisah silam..
bye~

skrg dh nk pg.. sy nak try tido..
gud nite.
sweet dreams..^^

pssstttt:: woah..hujan!! .. tidur lena ni... huhu~ chou.

TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

4 Cahaya menghiasi ruang komen.:

LADYHEART berkata...

bese la 2..
zmn blaja plg best..hehe..
penat cmne pon,tp ble da abes stdy akan tringt sgale kngn yg ade..

yg penting sgala penat lelah akn berhasil ble dpt sgulung dip/deg..:))

SyahmiFikri berkata...

zaman2 belaja standat la..

huahua

touyakaruma berkata...

zaman touya dulu , bila hari isnin sampai jumaat memang ayik tidur lewat jer . sekali bila cuti tidur tak ingat dunia

Nur Amalina binti Yazid berkata...

betul2..... zaman belajar mmg best.. tapi penatnye.. tensionnye..
tapi,bile cuti memang 100% betul2 punye cuti.. hehe.. smpai assg. pun tinggal.. lagi 2-3 hari nak mula kelas bru cari balik.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...