Rabu, 9 Mac 2011

Melampau.

bismillahirahmanirrahim...
6.20p.m:: ketika penulis sedang menaip entri ini, beliau sdg berada dalam keadaan baru lepas mandi dan solat setelah terjaga dari tidur.


" ak terdengar org memanggil nama ak sayup2.. ak buka mata perlahan2.. mata ak time tu memang kecil gler...memang 100% mamai.. ak nampak ex-roomate (lina) masuk ke bilik dgn muka marah..(eh, mcm ne dia dpt masuk bilik ak...,sentiasa kunci kowt, x kan dia pecah kot..badan sekeping??).. ak nampak mulut dia membebel2 sambil cekak pinggan dpn ak..tangan dia tunjuk2 ke luar... ak dengar dgn muka berkerut.. (payah nye nak pahamkan..ape minah ni cakap??..) sumpah!! yg aku dgr.. dia bercakap dalam nada suara besar..dan lambat2..mcm slow motion tu...*K..O... TAUUUUU... X....A...KUUU...DUK...TUUNNGGGUUU..KOOO...BEERRRJAAAMMM... LAAAMMEEE ..KAAT ..LUUUAARRR TUUU......lebih kurang camtu la..tapi agak lama...ape tah lagi yg dia bebel... mata ak x dpt tahan... pelan2 tertutup balik......sampai aku terlena.... tetiba aku rasa kaki ak kena tarik!! DUSHH!! aku terjatuh ke lantai.... (hah?? lina tarik aku ke?? biar betul minah ni... sampai hati..).. dah tu dia pi tarik suar ak.. (giler pe???) dia pi buka pintu luas2 dan disendalkan something kat atas pintu supaya tak tertutup..(mentang2 kau tinggi..memang saje wat ak x sampai kan??) .. pastu dia membebel2 bebel  lagi.. kali ni.. dalam keadaan fast motion..laju giler..ak cume paham *padan muka..rasakan.. biar sume org nampak ko yang pemalas ni!!!..aku tunggu lame!!.. pas tu dia blah.. aku blur... nak menangis pun ade... aku tgok jam.. masyAllah?? 6.45p.m??????!!! x de misscall pon?? biar betul lina nie.. kol je kan senang.. x yah nak wat aku cam nate kat sini... aku bangun pelan2... tapi aku x larat.. aku terjatuh balik..... ape kena dgn aku ni???? sejak bile aku lumpuh???..aku terjerit2 menangis kat situ jugak"... 

aku terjaga dari tidur....terkejut... astaghfirullahalazim....!!!... ape yang aku mimpi nie??...
aku tengok jam.. pukul 6 ptg. aiseh dah terlambat ni..x solat ag...trus g solat dulu.... masa baru2 nak bangun tu... lutut ak menggeletar.. saat memulakan langkah pertama.. hampir2 nak tersungkur.. ape kena dgn aku ni..? KURANG VITAMIN KAH?? x mungkin..dulu yelah...tu pun masa demam haha.. KURANG AIR..DARAH RENDAH???x mungkin tu kisah lame..skrg dh okey...TERLEBIH MAKAN??aiseh memang td makan banyak..tp x kan la punce kot??.. wa.. LETIH sgt kowt berjalan wat survey kat kl central td??? tadi.. aduh.. kaki ku... kuatkan semangat nak berlari g toilet.. huhu~


ngeri sungguh mimpi tadi.... penat sangat sampai terbawak2 ke mimpi.... memang pelik.. lina jd mcm tu... huish... seram giler bile pk balik... takutnyerr... ni la akibat tidur time asar.. hambik kau balasannye... tetibe terbayang lina jd hulk female version.. ayark!!...

moral of the story... jangan tidur asar... ok?? jangan tidur lama sangat.... sekejap refresh.. bile dh lama sgt.. badan boleh jd letih balik... ok?? skrg pon letih ag ni... wah... letih x cukup tidur malam pun x hilang lagi.. tambah lg dgn mabuk kereta td.. aduh... kepala otak aku... berpinar2.. namun belog jangan dilupe.. hahaha~ cau cin cau..~!

TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

0 Cahaya menghiasi ruang komen.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...