Selasa, 26 Julai 2011

Maafkan saya bang!!!!

- بسم الله الرحمن الرحيم - السلام عليكم -

Pada suatu petang yang lengang..........

tiba-tiba................


*kepada lelaki-lelaki kat luar sana, tak payah la gatal-gatal nak bela rambut panjang lagi-lagi yang muka jambu-jambu tu... -_____________________-"


memalukan......
TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

8 Cahaya menghiasi ruang komen.:

miss ct berkata...

Assalamualaikum amal..
ct xdelah pengalaman mcm tu.. tp ct tgk ramai gak yg jd mcm tu.. xtau nape mereka suka bela rambut pjg.. salah mereka lah kan klu kita terpanggil dia akak.. hahaha =P

IJAT360 berkata...

haa...kan dah malu..:P

puterinuraqiliah berkata...

aiyaaak!

azril berkata...

betul3, setuju..... cepat2 potong....x kan nak tunggu sinbga mengaum kowt.....

azril berkata...

kehkehkehekeh.....padan muke lelaki tu.....
huhuhuhuhuhuhu

azril berkata...

haddoiiiiiiiii.pening2

mOoN berkata...

pas ni owez bawak gunting dalam beg...nampak jek jejaka berambut panjang terus potong pastu buat dunno dan terus blah...huhuhu...

meluat ngan lelaki2 berambut panjang..ingat lawa la tu...

sarah hanafiah berkata...

haha penah jadi kot masa keja promoter dulu malu malu esh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...