Rabu, 30 November 2011

Topik apa yang menarik ditulis?

- بسم الله الرحمن الرحيم - السلام عليكم -

Kehadapan para pembaca, tajuk diatas dirujuk. XP

Dah lama tak update blog ni. Sibuk memanjang. Buka blog je, naik angin. Sebab background blog tak leh tukar. Internal error.. internal error.. cepuk kang tau lah.. huhuhu.. Nak update ape pun tak tau. Tak ada topik menarik pun.

Cerita pasal topik yang menarik, kebanyakkan blogger akan tulis mengenai hal-hal semasa dan ada juga yang elaborate tentang sesuatu isu. Ayat pulak mestilah kena power, barulah entry tersemat je kat kalbu.

Selain tu, ada juga yang menarik pembaca dengan entry-entry yang berkisarkan cerita. Tak kisahlah, entry seram atau lawak jenaka. Janji jalan cerita up to date, lain dari yang lain dan opkos kenalah menarik.

Ade juga blogger yang tarik minat pembaca dengan melukis atau men-doodle. Contoh terdekat rakan blogger amal yang ini. Pendoodle berjaya nih.  Amal juga melukis. Tapi sekadar suka-suka. Antara entry doodle yang ada dalam blog ni, pembaca boleh klik dalam linkwithin. Terima kasih. Dah lama tak lukis, malas. Hahahaha

Pape pun, kalau nak jadi blogger berjaya, kenalah sentiasa update blog dengan info-info yang berfaedah kan? err....kan?? eleh..berfaedah sangatla entry ko ni kan.. Dan, kena yakin la kat entry sendiri. Sampaikan yang benar. Jangan sebarkan benda tak elok. Dosa berterusan tau tak?

Kena buat brainstorming ke semata-mata nak update blog??

WAllahualam.


TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

0 Cahaya menghiasi ruang komen.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...