Rabu, 27 Julai 2011

Jangan dipaksa...

- بسم الله الرحمن الرحيم - السلام عليكم -

Oleh kerana hari ni hari rabu.. Amal taknak cakap ape2, korang bace je lah kartun hodoh Amal ni... *ni bukan ayat ke???






Wassalam lah~~~~

TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

8 Cahaya menghiasi ruang komen.:

cintatulip berkata...

sabar... :)

si macho berkata...

comel la doodle ^_^)/

tu tgh keje ke tu :p

miss ct berkata...

Assalamualaikum amal..
mcm mana leh jd mcm tu? amal ok ke x ni? akak tu marah x?? sabar ek..layan kerenah pelanggan.. doodle amal comel =)

NurAmal berkata...

hihi.. doodle comel ke? ^^ buruk je..

biasalah tu .. antara kejadian diluar kawalan -_____-"

FYA PELANG! berkata...

haha. tamaw gi kedai ni :P

~+aSma dAud+~ berkata...

sabo jela..sy pnh keje kt kedai jual baju pas spm dulu tapi sempat keje sehari je..asek kena marah sbb asek buat slh..tak tahan betol

IJAT360 berkata...

hahaha..:) pandang sikit orang kat belakang tu..

PriMadonNa YueZueL berkata...

haha...sab0 jer la.....mai jalan2 sni...

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/bapa-ayah-papa-daddyseterusnya.html

http://aniqahayyu91.blogspot.com/2011/07/aku-tak-pandai-make-up-lah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...