Isnin, 7 Februari 2011

habis sudah cuti pertengahan sem. [ini adalah post desperate]

hari2 yg indah aku lalui.. hmm.. indah la sangat...
nak aje aku nyanyi lagu, dimanakan janji dan sumpah setia, ..bla..bla..bla.. [lupe lirik]
as always.. still alone2 at my lovely room.. "what a wonderful day"....

as yg aku mention itu hari.. nak download gambar kat sane kan.. meh sni.. ni je la 1-1 nye gmbr bertuah yg sempat aku upload... dalam sejam...drpd 8 gambar.. ni la yg bertuah dapat diupload.. tahniah wahai gambar.. [upset giler]
blakang rumah mak.. tempat mancing.....




...
ok... pengalaman disini.. meredah hujan.. aishah pegang ikan patin yang besarnye setengah depa.. beratnye yg dia x boleh nak angkat sorang...

aku?? tengok sudeh le.. huhuhu~

ok.. bermulenye mOOd malas belajar ketika exam telah pon hampir.. tambah2 lagi bertimbun2 masalh sama ade melibatkan fizikal [sakit gigi, batuk teruk , pening2 ayam] dan mental [dikonfusekan, di upsetkan, tension+stress..]...

huh!! what a mess!.. =.="
TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

0 Cahaya menghiasi ruang komen.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...