Isnin, 14 Februari 2011

aPe Yg sErOnokNyee HaRi tu??????~ ;-)

SALAM MAULIDURASUL utk umat ISLAM sekalian......~



hari ni cui umum.... ye, x tahu nak buat ape... jawapnye melepek kat dalam bilik kat asrama kolej ni... dan menghadap buku dan laptop 24 hours... ups~ x de la full 24 hour... 15% mase digunakan utk pengisian rohani,, 30% digunakan utk membute.... hahahax..
memang la....
seperti biase.. bilik yg sepatutnya menempatkan 3 org dah jadi bilik sorang2... kwn2 ade yg jeles... tp x tau x betape kesunyiannya anak adam ini.. huhu

agaknye kalau aku pengsan sorg2 dalam bilik ni..x de sape pun yg tau.. sabor je la...

...
balik ke realiti ye.. ehem2.. ape yg sye ingin nyatakan disini ialah,, kejadian2 tempoh hari.. yg best.. hari Jumaat minggu lepas memang penuh dgn aktiviti2 yg memant0pkan..ehe.. aktiviti yg memantapkan ikatan tali silaturrahim ye anak2   kawan2ku sekalian...

penuh... sgt penoh....tapi poket dompet aku jugak yg makin nipis.. dari 1inci dah jd 1mm pun tarak.

1) siang tu.... c0ursemate ajak lunch.. follow je lah kan... i follow u , u follow me... lg pun nak try jgk ape rasenye makan kat restoran ala korea tuh.. (jangan risau eh.. dijamin halal) skali rm35 la satu kepala... naseb kau aku bawak kad matrik... dapat la harge student... rm25.. quite mahal.. tapi memuaskan... yela..melantak macam ape...(kwn  yg badan kecik tu pn x kenyang2..~psst: korang pasti ke korang dah bace doa weh...)
yg x boleh blahnye... macam mane tyme balik tu kaki  aku bleh tersandung kat rantai2 pnghadang jalan tuh?? malu giler!!! kat mane nak letak muke aku yg "comel+menawan = 1 pun x tersenarai" nih... waduh2... aku wat cool je.. kwn dah ketawa terbahak2.. "org lain makan bawak perut, perut yg jadi berat.. amal makan kaki yg jadi berat..x larat nak angkat" kureng bt0l.. ape2 pun.. korang meme best!



















2) petang tu... tanpa disangka2 anas (kwn lame a.k.a selamenye aku) ajak kuar... naik teksi kot. Huhu
M0kcik kayo..........!! tp dia belanje... plan nak jenjalan @ TS.. tp akhirnya g Mid (ini ialah kali ke3 saya menjejakkan kaki ke Mid)... je.. nak jimat... dekat sket.. ni pun balik dah pukul 7.. (jangan tiru aksi ini.. sesungguh prkara ini tidak dirancang.. kekangan terjadi atas faktor ketiadaan teksi ... menunggu turn utk naik teksi.. terpaksa beratur  sepanjang 6 depa....) time ni memang kecut giler.. yela mane x janji dgn ibu tersayang nak balik kolej b4 maghrib... (nseb bek sempat der..) ~ ahha.. yela sebagai anak yg taat lagi solehah.. ibu sye tahu tau kemana saje sye pergi.. JANGAN NAK KUTUK2 plak!! =)
Ape yg habis pada saat ini??? Beli beg rm(rahsia) hahahaa~ tambang teksi balik... makan kawan sye belanja... mucchoo graciiiasss!!! Huhu~
Ape2 pn... setelah 5thun x jumpe deme.. dpt lepak2 , jalan2 dgn deme.. meme  the very best thing ever lah.. huhu................. lain kali kte ajak rmai2 kawan lagi deh........ =)















3) malam itu... seperti biasa... setiap hari jumaat, ayah ku yg macho (kwn2 dia panggil beliau ABG HENSEM)... datangmenjemput aku pulang ke rumahku syurgaku...
Mase lalu kat dpn i-CITY.. aku try la ejas sket.. ‘Ayah... jom g jap.. jomla... jomla...kwn alg dah g sume..byk kali.. alg 1 kali pn x penah.. name je duk selangor...” Berjaya seh!!! Hahaha...
Bayaran masuk rm10 ye.... (kuar ag duit...tteeeetttt)

















Ok... cukup2 lah tu.. panjang plak post kali nih... 1 hari.. macam2 cite duk ade...
Petang ni pulak... hmmm~ 1 perkara yg x dijangka akan aku buat... gile ah!
Chao~!

TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

0 Cahaya menghiasi ruang komen.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...