Isnin, 28 Februari 2011

Cuti2 Cinta......

Salam..

Tajuk memang x boleh belah... jgn terpedaya..
hari ni baru sampai kolej.. barulah boleh buka belog ku yg tersayang ni....
padahal nak tulis semalam.. biasalah.. org free kat rumah... kuat monteng...huhu
x pe2.. ade org tolong tande tangan kan...bagus kan? hehehe..

cuti2 ni..ehem.. extra satu hari.. buat sendiri punye cuti.. eh3..ayah yg suruh ok~ org dh bagi green light kan.. ape ag..??? huhu.. bukan selalu dapat rezeki camnie.. Alhamdulillah..(ehe..boleh ke??)

x nak tulis panjang2.. hambik ni gambar.. malas nak tulis... wifi tgh laju (sikit la) amek peluang upload bnyk2.. hihi~

Bowling...dan berkelah kat Morib ..

ni gaye seorang hero hindustan bowling...ehe. (gambar goyang la plak..) bukan tangan saye ye..




gaye balingan dari belakang.. asal asik abg sHahir je punye gambar niiee.. yup..sesungguhnye folder dah kene virus dan gambar yg tggal cume 3 ni aje.. nanti sye upload lagi erk..


aTok dan Ucu ke yg tercinta~ huhuhu... tgk2.. comel ucu senyum.. hahaha (promote2~).. yang hijau tu kepala saye ye.. kurang asam tol sape yg amek gambar ni.
Tujuan utama sebenrnye nak sambut betday adik2 sedara yg comel2 ni.. serta abg Shahir sekali.. (x ingat brape umo dia... 23???maybe)
kat morib..Emsss(imran a.k.a uCu) tempat kedua bowling malam tadi..
ayahku pon terer pe.. no.5.. gambar rosak.. telah ku katakan folder kene virus tadi.. Kelakar la plak.. pendek jdnye,, haha


adik2 sedara yg masam je sebab kena paksa rela berhenti mandi laut..sebab nak potong kek.. masam macam cuke je muke..
jeng jeng jeng.. tempat pertama.. Rembo Pasti kunun~~ hehe

adik sedara yg paling cute... macam nak cubit2 je pipi... jeles dgn bulu mata dia.. panjang dan lentiknyeee~

candid~ tapi kalau muka masing2 dah top.. top jugak.. kalau x takan leh jadi hero hindustan .. haha

pasangan bahagia~ forever ever after.. Aminnn!

barulah nampak suasana pantai....

i like this picture.. huhu~~ last capture! org2 hensem kat sini..

bile lah pantai Morib ni nak jadi cantik macam pantai kat terengganu nun.... Pulau pangkor ke.. wahhhh!

ehe~ sesekali koya pe salahnyeee~

gambar ini turut rosak.. benci2.. ini ibu dapat tempat ke6.....hehe

ok!!!! bereh dah... nanti kalau ade gambar yg elok.. sye upload semula ye! chaou~

TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

2 Cahaya menghiasi ruang komen.:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

syoknya mandi laut :)

Nur Amalina binti Yazid berkata...

hehe..... seronok.. lg dgn famili..^^
p/s:: tengs komen ye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...