Ahad, 10 Januari 2010

apew nak wat nih..

alhamdulillah...akhirnyer lepas gak exam midsem2... alhamdulillah gak soalan agak mudah.. saya boley jawab dengan baik insyAllah....untuk pengetahuan korang ... skang saya ada kat rumah.. tgh menjalani..." the most powerful time" tolong ayah dan ibu d rumah..

almaklumlah.. sesekali balik.. teet..macamlah jauh sgt kolej aku tuh...

asal balik jer kene buli..asal balik je kene buli... cait... ini semua gara2 adik punyer pasal...

baru jer lepas sarapan mehun goreng.. tak sangka sodaap jugak mehun goreng air tangan aku nih... hehe

nak wat apew yer... oh yele.. dari mula2 masuk matrik ri tu kata nak upload gambar kengkawan baru aku... nie lah gambar dorang.. masa ni tgh majlis perpisahan gan kawan yg bernama amirul n palee... sedih bangat.. menangis2..walaupapepon bile amek gambar,pose baik punyer...tetap diberi.. huhu.. harap korang still senyum ek.. jangan muram2 lepas kehilangan dorang yang happening nih... (pindah ke uitm)


TQ luangkan masa, alang-alang komenlah sekali :)

0 Cahaya menghiasi ruang komen.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...